Min Hudklinikk.

Ny nettside, utvidet med nettbutikk, for Min Hudklinikk.

Om Min Hudklinikk

Min Hudklinikk er opptatt av å til enhver tid besitte høy fagkompetanse og kunnskap om hvordan de kan forebygge og behandle komplikasjoner ved ulike hudtilstander. Hos Min Hudklinikk møter du ansatte som alltid setter av god tid til hver kunde, og som tilbyr riktig behandling og produkter tilpasset din hud.

De bruker kun de beste metoder og har det siste innen moderne utstyr på klinikken. De tilbyr behandlinger som kan forbedre spesialområder ved hjelp av blant annet kjemisk peel, laser eller injeksjonsbehandlinger. Du får gode råd og veiledning, og de skreddersyr behandlingen slik at den er tilpasset akkurat din hudtype og hudtilstand. Klinikken er også tilknyttet en ansvarlig lege.

Min hudklinikk er sertifisert forhandler av alle produkter de fører, og tilbyr salg av produkter både i nettbutikk og i fysisk klinikk. I nettbutikken vil du finne medisinske produkter som aktivt jobber med å forbedre hver enkelt hudtilstand.

Om oppgaven

Min Hudklinikk skulle i tillegg til å vise frem sine behandlinger på nett, utvide nettsiden med en nettbutikk for salg av produkter. Her var det viktig å å skape en like god kjøpsopplevelse på nett som i den fysiske klinikken, hvor brukerne enkelt skulle finne de riktige produktene som er tilpasset deres hudtilstand. Dette ble løst ved hjelp av en enkel navigasjon med gode beskrivelser på stegene, lett og tilgjengelig informasjon om de ulike produktene og ikke minst en smidig betalingsmetode.

Vi i Weinvent har alltid stort fokus på at kunden skal ha den samme kjøpsopplevelsen uansett om de benytter seg av laptop, sitter med nettbrettet i fanget eller er på farten med mobil. Designet skulle representere klinikkens identitet som er profesjonell og eksklusiv, i tillegg til at det skulle appellere for alle, – uansett kjønn og alder.

Hva har vi levert

Integrasjoner

Betaling

Med Klarna Checkout får du alt du trenger for å gi dine kunder den beste handleopplevelsen. Den inkluderer en sømløs kundeidentifikasjon og alle de viktigste betalingsmetodene.

Klarna Checkout er en komplett løsning hvor Klarna håndterer hele kassen i nettbutikken din. Løsningen inkluderer alle Klarnas betalingsmetoder: Betal nå (kort, bankoverføring og direktebetaling), Betal senere (faktura) og Del opp (delbetaling).

Les mer om Klarna Checkout

Vipps har over 3 millioner brukere i Norge og benyttes av titusenvis daglig til å handle på nett. Med Vipps som betalingsmetode slipper kundene å taste kortnummer, utløpsdato og CVC – alt gjøres med et tastetrykk på mobilen.

Les mer om Vipps til nettbutikk

Performance

Google Analytics er et analyseverktøy som gir oss verdifull innsikt i hva som skjer på nettsiden din. Analytics gir blant annet informasjon om de som besøker nettsiden, hvor trafikken kommer fra og hva brukerne gjør på nettsiden. Dette kan igjen brukes til å forbedre ytelsen og øke konverteringene på nettsiden.

Google Tag Manager (GTM) brukes sammen med Google Analytics for å måle trafikken på nettsiden din. 

GTM kan blant annet brukes til å spore antall klikkhenvendelser på f.eks. knapper og linker, antall nedlastinger av dokumenter og antall utfyllinger av skjemaer. GTM sender signaler til Google Analytics hvor disse målene er definert.

Google Search Console gir oss verdifull innsikt om nettsiden som kan brukes for å gi økt synlighet og øke trafikken.

Med Search Console får vi blant annet informasjon om resultatene for den organiske søketrafikken, og data som brukernes søk og antall ganger adressene til nettsiden vises i søkeresultatene.

Nyhetsbrev

Mailchimp er et verktøy som gjør det like enkelt å designe nyhetsbrev som det er å sende dem ut til abonnenter.

Les om Mailchimp her

E-Marketing

En utvidelse som genererer WooCommerce-produktfeeder for markedsføringskanaler som Google Shopping, Facebook Remarketing, Bing Ads og mange flere.